Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χαρταετοί της καρδιάς...

  Μια μικρή συμμετοχή κι από εμένα για το παζάρι των χαρταετών στην Βέροια. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πετύχει κι αυτή, όπως και οι προηγούμενες δράσεις μας και να βοηθήσουμε με αυτόν τον ελάχιστο τρόπο το έργο του συλλόγου ''Πρωτοβουλία για το Παιδί''. 
  Τούτο το παζάρι θα μπει σε ξεχωριστή θέση, τόσο στη μνήμη μας όσο και στην καρδιά μας. 


Μολύβια ακουαρέλας και πένα 
  Μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη για τούτες τις δράσεις κι όλα τα παιδιά του κόσμου να απολάμβαναν όσα τους αξίζουν. Δυστυχώς απέχει πολύ η ανθρωπότητα από αυτές τις ιδανικές καταστάσεις. Ίσως κάποια μέρα... 
  Θυμήθηκα ένα βιβλίο που'χα διαβάσει παλιά, όχι το πρωτότυπο, μιας και συγκαταλέγεται στα συλλεκτικά (τουλάχιστον τότε που το'χα αναζητήσει) αλλά μια μικρή περίληψή του που είχε κυκλοφορήσει με τα πιο σημαντικά του σημεία.''Η κοιλάδα των Ρόδων''. Ίσως το γνωρίζετε κάποιοι. 
  Πρόκειται για μια ιστορία απ'αυτές που η πραγματικότητα με τον μύθο πλέκονται και δυσκολεύεσαι να τις αποδεχθείς Είχε όμως μια τόσο όμορφη εκδοχή για τον κόσμο του μέλλοντος που κλείνοντάς το αρχίζεις κι ονειρεύεσαι. 
  Μιλά για τη στιγμή που ο άνθρωπος συνειδητοποιεί το ''γιατί'' και το ''πως'' της ύπαρξής του και έχοντας όλη αυτή τη γνώση, η καλοσύνη είναι μονόδρομος πια γι'αυτόν. Έτσι ο κόσμος φτιάχνεται ξανά από την αρχή με άλλη λογική, απαλλαγμένος από την κακία, τον εγωισμό και τις προσωπικές φιλοδοξίες που ρουφάνε την ανθρωπιά μας στην σημερινή πραγματικότητα. 
  Βέβαια, μέχρι να φτάσει σ'αυτό το ιδεατό, η ανθρωπότητα βιώνει τρομαχτικά άσχημες καταστάσεις και... ναι, έχει πολύ πιο κάτω απ'αυτό που ζούμε τώρα. Φτάνει ένα χιλιοστό πριν την ολοκληρωτική καταστροφή για να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες της. Αυτή τη φορά, όμως, τίποτα δεν θυμίζει τον παρελθόν. Στον νέο αυτό κόσμο δεν υπάρχουν ισχυροί και αδύναμοι, πλούσιοι και φτωχοί, έξυπνοι και βλάκες. Σ'αυτόν τον κόσμο κανείς δεν εκμεταλλεύεται κανέναν γιατί απλά ξέρει πως αν το κάνει, κάνει κακό στον εαυτό του. 
  Παραμυθάκια θα μου πείτε... δυνατά παραμύθια όμως που καμιά φορά σε κάνουν ν'αλλάξεις τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα. Είναι αυτό που λέμε... ''δες το αλλιώς''...  
Πάντα θα πιστεύω σ'αυτή τη φράση. Για μένα είναι το αντίθετο του ''τα ξέρω όλα''. 
  Θα'θελα να πω πολλά κι έχω να πω πολλά, ειδικά για θέματα της επικαιρότητας (του στενού αλλά και του ευρέος περιβάλλοντος) μα θα τ'αφήσω γι'αργότερα. Ομολογώ πως τώρα τελευταία πολλά και πολλοί μου τεντώνουν το νευρικό σύστημα αλλά θα σιωπήσω μέχρι να καταλαγιάσουν τα συναισθήματα και να πρεσβεύσει η λογική...χαχα. 
  Μένω στην πρόταση του βιβλίο και σας χαιρετώ με την ευχή να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες και να πετάξετε τον χαρταετό σας όσο πιο ψηλά γίνεται.  Μόνο αν νιώσετε το σχοινί να σας κόβει τα χέρια, σκεφτείτε πως ίσως να'ναι η ώρα να τον αφήσετε να συνεχίσει μόνος του το ταξίδι... 




Σχόλια

  1. Πολύ όμορφος ο πίνακάς σου, Μαρία μου!!!!!!!!!!! Καλοτάξιδος να είναι!!!!!!!!!!
    Ελπίζω να πετάξετε κι εσείς χαρταετό με τον Βασιλάκη σας την Καθαρή Δευτέρα!!!!
    Αν και η μετεό μιλάει για βροχές....
    Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βλέπω να πετάμε χαρταετό Μαριάννα μου. Η βροχή καλά κρατεί. Κρίμα γιατί φέτος με τόσους χαρταετούς, το'χα λαχταρήσει να σου πω την αλήθεια... Ως αύριο θα δείξει. Σ'ευχαριστώ πολύ και να περάσετε κι εσείς σούπερ.

      Διαγραφή
  2. Φιλοσοφημένο μου παιδί!!! που θάλεγε κι ο Κωνσταντάρας,χαχαχχα σόρρυ αλλά πρέπει να ελαφρύνω την κατάσταση.Το διάβασα περασμένα μεσάνυχτα και μου πεσε βαρύ (θα φταίει και το ρυζόγαλο...)
    θαύμασα όμως τόσο το νόημα (με μάγεψε η τελευταία πρόταση του επίλογου) όσο και το έργο...γιατί νοιώθω παιδί (τωρα μάλιστα που στένεψαν οι μέρες!!!)
    Καλή επιτυχία νάχει και τούτο το ιδιαίτερο για μας Μπαζάρ και ...Καλή αντάμωση!!!
    Φιλάκια πολλά,ελπίζω να ξεπεραστούν οι ιώσεις και να περάσετε ένα όμορφο 2ήμερο ,πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλάκι είδες, σ'άφησα μια ολόκληρη ημέρα μπας και χωνέψεις...χαχα. Εμείς θα φτιάξουμε σε λίγες μέρες, την δική μας κοιλάδα των ρόδων και θα περάσουμε έστω και για λίγο σ'έναν κόσμο ιδεατό...συμφωνείς; Είμαστε όλοι καλύτερα...η βροχή θα μας τα χαλάσει μόνο...Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικός ο πίνακας και άψογη και η περουσίασή του !!!
    Με το καλό να ταξιδέψει και να φτάσει ψηλά !!!!!!
    Καλά κούλουμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι όμως, Μαρία, απ’ αυτά τα «παραμυθάκια» πόσα έχουμε διδαχτεί, ίσως πολλά περισσότερα απ’ όσο νομίζουμε. «Η κοιλάδα των Ρόδων», λοιπόν.

    Κατά τα άλλα να σου πω ότι κι εγώ συμπάσχω με τα ίδια συμπτώματα στο… νευρικό μου σύστημα.

    Αλλά προς στιγμή προτεραιότητα και σημασία έχει η δράση σας και εύχομαι όλα να πάνε όπως πρέπει.

    Καλές αποκριές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα'ναι κολλητικό φαίνεται Στράτο...αχαχα. Όχι πως μας λείπουν οι λόγοι και χρειαζόμαστε και των αλλονών... άσε που τα περισσότερα τα βιώνουμε από κοινού όλοι οι Έλληνες. Ας είναι μέρα που ξημερώνει. Καλά να περάσεις και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλοτάξιδος ο πίνακας σου,πανέμορφος είναι!!!!!!!!!!!!
    Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα και πιστεύω πως ολονών ή τουλάχιστον των περισσοτέρων μας το νευρικό σύστημα είναι έτοιμο για εκτίναξη!!!!!!!!!!
    Καλό διήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσίτα κι εσύ Ρένα μου; Συμπάσχει το έθνος!χαχα Πάντως να πούμε πως έχουμε δει και πολλά ωραία τώρα τελευταία και λίγο σαν να'σκασε το χειλάκι... ίδωμεν... Καλά να περάσεις κι εσύ. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  6. Άμα είναι ζωγράφος ο άνθρωπος και άμα τον λένε και Μαρία Βιλιώτη αυτόν τον άνθρωπο......ε, τότε, κάνει θαύματα!!!!!!!!! Υπέροχος Μαρία μου, ο πίνακάς σου! Φαντάζομαι ότι θα ήταν παιχνιδάκι για σένα αυτό που εμένα μ' αφήνει με το στόμα ανοιχτό...Και μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη για τέτοιες δράσεις αλλά να υπάρχει πάντα η ανάγκη για τέτοια όμορφα δημιουργήματα. Φιλιά.....Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι άνθρωπος πάνω απ'όλα Αγγελική μου κι ας μην είναι όλα τ'άλλα...χαχα. Ε δεν θα το'λεγα και παιχνιδάκι... η αλήθεια είναι πως τα πιο απλά παιδεύουν καμιά φορά περισσότερο. Έτσι κι εδώ έγινε, σε διαβεβαιώ. Πολλά φιλιά κι από μένα και να περάσεις σούπερ!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχος ο πίνακας σου...... Καλοτάξιδος να είναι και καλή επιτυχία να έχει και αυτό το ξεχωριστό παζάρι!!!!! Πολλά φιλιά, περαστικά σας, καλές απόκριες και καλή σαρακοστή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον αμολήσω αύριο κι ελπίζω να φτάσει στην ώρα του...χαχα. Βικούλα σ'ευχαριστώ πολύ και καλή δύναμη ως το τέλος!

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Μαρία.
    Για τον πινακά σου μια λέξη μου, τα λέει όλα.
    Υπέροχος.
    Θαυμασιο τα παραμυθάκι σου.Κρατώ τα συμπερασματικά σου λόγια. "Δες το αλλοιώς"
    Καλή Καθαροδευτέρα και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αλλιώς Ντένη μου...ας μην αφήσουμε τίποτε ίδιο.Καλά να περάσεις κι εσύ. Σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Μαράκι, προφανώς δεν περιμένεις από εμένα να σου πω πόόόσο υπέροχος είναι ο πίνακας σου, ε?!
    ;-)
    Καλοτάξιδος να είναι και αυτός και να κάνει πολλά παιδικά μουτράκια χαρούμενα!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και... βροχερά!!! (Πωπω, τί ρίχνει έξω τώρα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά κι εσένα περίμενα... άκου λέει!!! Άσε μας βρε κοριτσάκι μου και πήγαινε στην φιλενάδα σου να εναγκαλιστείς και να φιληθείς που μας πετάς ένα ξερό ΣΜΟΥΤΣ... με ένα και μοναδικό Σ... Το πιο κοντό σμουτς ever!!! Στας Ιονίους νήσους κόντεψες ν'αλλάξεις σειρά... ή νομίζεις πως δεν βλέπουμε;;;

      Διαγραφή
    2. Δεν πιστεύω να με πάρεις σοβαρά;χαχαχα... Σ'ευχαριστώ πολύ τρελό Συριανοκόριτσο!

      Διαγραφή
    3. Εχουμε ζήλειες Βιλλιωτααάκιιιιι;;;;;
      Εμ, δεν είμαστε όλες ίδιες!!! Εχουμε κι ένα τσακίρικο μάτι (εγω κι ο Ζήκος) και τις ρίχνουμε σαν κοτόπουλα...αφού ξέρεις,τι εκπλήσσεσαι;;;
      Συριανολούκουμο φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    4. Πες μου από που συμπέρανες πως ζηλεύω!!! Εδώ ήρθες κι εσύ να την ασπαστείς; Να πάτε στα σπίτια σας.

      Διαγραφή
  10. Mέχρι εδώ έφτασε το αεράκι για το πέταγμα των χαρταετών...Μαράκι μου το μαρτυρούν τα μαλάκια των παιδιών που ανεμίζουν..έτοιμη είμαι να πιάσω την καλούμπα να μην τους φύγουν....!!!
    Και...ναι... Μαράκι μου μπορεί να είναι παραμύθι ο ιδεατός κοσμος ομως....αυτόν τον κόσμο θέλουμε .. ουτοπία θα το πεις...αλλα αν το δούμε (αλλιώς)...δεν ξέρεις μπορεί να γινει καποτε.. και να τον χαρούν τα παιδια μας..και τα εγγόνια μας..!!
    Περιμένουμε να μας πεις τα πολλα..!!! να περάσετε μια όμορφη καθαρή Δευτέρα Μαράκι μου καλή Σαρακοστή.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως εσύ μέσα σου το πιστεύεις αυτό το παραμυθάκι Ρουλίτσα μου. Γι'αυτό σ'αγαπώ τόσο πολύ! Να περάσετε τέλεια κι εσείς. Φιλιά σε όλους μηδενός εξαιρουμένου!

      Διαγραφή
  11. Μαρία, με βλέπω να έχω πολύ δρόμο ακόμα μέχρι την καλοσύνη (...), αφού, ειδικά εκεί που λέω πως όλα πάνε καλά (με μένα), κάνω κάτι και μου τα χαλάω... ;) Το καλό είναι πως το συνειδητοποιώ, άρα, έχω ελπίδες να το(με) σώσω κάποτε, γιατί δεν μου φταίνε οι άλλοι ;)

    Υ.Γ Ο πίνακας, ως συνήθως, σκέτη ζωγραφιά! Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ το 3700 θα φτάσουμε στην τελειότητα. Ως τότε θα προλάβεις...χαχα. Και θα τα συζητάμε τότε και θα γελάμε... βρε πως ήμασταν έτσι το 2015!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το πινακάκι μου. Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  12. Μαρακι μου καταπληκτικος ο πινακας σου!! Καλοτάξιδος!!
    Καλη Σαρακοστη!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τόσο όμορφος ο πίνακάς σου, Μαρία!! Καλοτάξιδος να'ναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πέπη μου. Πιστεύω να τα πούμε κι από κοντά. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Μαράκι μου ο πίνακάς σου όπως και όλα τα έργα σου υπέροχος. Εκεί που θα σταθώ όμως είναι τα γραφόμενά σου. Στις σκέψεις σου.Γράφεις τόσο όμορφα! Πόσο διαφορετικά αλήθεια θα ήταν όλα αν άλλαζε ο κόσμος! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε με πιο δημιουργικά πράγματα και δεν θα σπαταλούσαμε τον χρόνο μας για τα αυτονόητα. Φιλιά πολλά Γιούλα μου και σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ