Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και οι 16 είναι υπέροχες!

  Τούτη εδώ η ανάρτηση αφορά μια έκθεση, λίγο διαφορετική από τις άλλες που συνήθως σας ανακοινώνω. Η ιδέα καρφώθηκε στο κεφάλι μου από πέρυσι. Μια που μου'ρθε η φώτιση και μια που το ανακοίνωσα στους ενδιαφερομένους. Το λέω αμέσως για να μη το μετανιώσω...χαχα. Έτσι έχω κάνει τα περισσότερα πράγματα στην καλλιτεχνική μου πορεία. Έτσι είχα κάνει και με τον πίνακα της βροχής... ίσως κάποιοι θυμάστε... τον ξεκίνησα χωρίς να ξέρω αν μπορώ να φτιάξω αυτό που ήθελα και με τις πρώτες μολυβιές το δημοσίευσα για να δεσμευτώ πως θα το ολοκληρώσω. Πήρα βέβαια το ρίσκο να μη τα καταφέρω, όχι πως θα με χαλούσε, το άντεχα. Έχω προσέξει πως έχω αντοχές αρκετές και μάλλον το 'χουν δει και οι γύρω μου... αχαχα. 
  Θα γυρίσω στο θέμα μας γιατί θα το χάσω, ξέφυγα ήδη αρκετά. Άναψε, λοιπόν, η λάμπα πάνω από το κεφάλι μου και τι έδειξε; Έκθεση μαθητών!!! Ουαου... για να ΄μαστε και στην επικαιρότητα (γύρω γύρω την φέρνω αλλά όχι δεν θα εμπλακώ ακόμη... αρκετοί ειδήμονες έχουν εμφανιστεί, ας μην προστεθώ κι εγώ, θα'ρθει η ώρα). Δεν είχα προλάβει να σκεφτώ λεπτομέρειες αλλά έδειξαν τόσο ενθουσιασμό όλες από την πρώτη στιγμή που δεν θα τους το χάλαγα για τίποτα. Θα'βρισκα και χώρο και χρόνο και ό,τι άλλο χρειαζόταν. Λειτούργησε τόσο θετικά στην εξέλιξή τους που με ξάφνιασαν. Ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για να δουλέψουν. Τα μολύβια πήραν φωτιά κι έκαναν θαύματα. 
  Πέρασαν οι μήνες, βρέθηκε ο χώρος και το ραντεβού ορίστηκε για τις 28 Φλεβάρη. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 16 και τα έργα θα ξεπεράσουν τα 80. Ο ενθουσιασμός και η χαρά μας δεν περιγράφονται. 



  Είναι μια έκθεση για να τιμήσω όλα μου τα κορίτσια (αγόρια δεν έχουμε ακόμη...στην επόμενη...) που με εμπιστεύονται, που μου προσφέρουν την δημιουργική τους παρέα, που αγαπούν αυτό που κι εγώ αγαπώ... τα μολύβια μου. Τις ευχαριστώ όλες μέσα από την καρδιά μου κι εύχομαι η ζωγραφική να'ναι για πάντα στη ζωή τους και να τους την κάνει συναρπαστική! 
  Εννοείται πως είστε όλοι καλεσμένοι μας σ'αυτή την χαρούμενη συνάντηση και θα'ναι και μια ευκαιρία με κάποιους να ξανανταμώσουμε και μ'άλλους να γνωριστούμε. 
  Εκτός απ' την ημέρα των εγκαινίων, και τις υπόλοιπες ημέρες θα βρισκόμαστε στον χώρο για να σας ξεναγήσουμε στον μολυβένια κόσμο μας. 

Αγαπημένες μου καλή σας επιτυχία!!!
Σας ευχαριστώ!


Εγκαίνια Σάββατο 28/2 στις 7:30 
Από Κυριακή έως Πέμπτη ώρες επίσκεψης 6:00μμ- 9:00μμ  και πρωινές ώρες κατόπιν συνεννόησης. 


Σχόλια

  1. Θέλω να ευχηθώ, κατ' αρχάς, κάθε επιτυχία στην έκθεση και με σιγουριά θα πω ότι θα επικρατήσει η περηφάνια και της δασκάλας και των μαθητριών σου.

    Μακάρι να ήμουν πιο νέος για να γραφτώ του χρόνου στα σεμινάρια...

    Καλή επιτυχία, Μαρία, ευχή από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος είπε πως έχουμε όριο ηλικίας Στράτο μου; Αυτή η ομάδα έχει απ'όλα και τα χωράει όλα. Σ'ευχαριστούμε για τις ευχές!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΜΑΡΊΑ, σε σένα και τις μαθήτριές σου!
    λες,,, να ανακοινώσω κι εγω οτι...ζήλεψα, και χωρίς ακόμα να δω τα εργα σας, μήπως και δεσμευτώ να χρησιμοποιήσω τα μολυβάκια;
    Ο πίνακας της βροχής....
    και συ ειπας οτι....θα βγεις μονο όταν φυτρώσει το γρασίδι....Μα για δες..η αλλαγή του μήνα θα σας βρεί ακριβώς εκεί!Μην ξεχάσετε τα ασπροκόκκινα βραχιολάκια! Θέλω να βλέπω φωτογραφίες!
    ΟΣΟ για τη φράση:δεν εχω μαθητές.......απαντώ:δες όμως πόσοι άνδρες σου εμπιστεύτηκαν τη μορφή τους!
    Καλή επιτυχία, χαιρετισμούς τα κορίτσια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου σ'ευχαριστούμε πολύ! Προς το παρόν οι άνδρες μαθητές μου περιορίζονται στα σεμινάρια...δεν έχω παράπονο. Θα μας λείπεις!

      Διαγραφή
  3. Καληνύχτα απο Ζάκυνθο,την καλημέρα θα την πούμε απο ΑΘήνα.
    Η ανυπομονησία έφτασε στο αποκορύφωμα,λίγο ακόμα και δε θα τ άντεχα! Ελπίζω να μη μου το χαλάσουν οι αντίξοες συνθήκες.
    Φιλάκια πολλά αγαπημένη,σούρχομαιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να δεις που έφτασε η ανυπομονησία...ξημερώνει η μεγάλη μέρα της τελικής προετοιμασίας. Μου'ρθες και τι καλά να μη μου'φευγες...χαχα.

      Διαγραφή
  4. Αφήνω να μιλήσει το αδέρφι απο πανω..ΜΑΡΑΚΙ μου γιατι λέει ακριβως αυτα που θα ελεγα και εγω... μονο για τα βραχιολακια δεν έχω ιδέα..... αλλά δεν θα κρυφτώ πίσω απο το δαχτυλο μου.. να σου πω.. πόσο πολύ θα ήθελα να ήμουν μια απο τις μαθήτριες σου και να βρισκομουν εκει μαζι σας.. ... ακομα θα ήθελα να να ήμουν εκει και σαν επισκέπτης ... να χορτασει το βλέμμα χρωματα και ψυχές..με την σκεψη θα είμαι εκεί.....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στα κορίτσιαααα!!! :) :)
    περιμενουμε ανταποκρίσεις.....να είσαι καλα ΜΑΡΑΚΙ και να περνας ακομα καλυτερα...φιλια σε όλες ..!!!!!!
    σε σενα ξεχωρισταααααα!!!!!!!..:k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια Βαρβαρούλα που θα μας λείπει! Τα καλύτερα κορίτσια μας βρίσκονται μακριά! Τα βραχιολάκια εννοεί του Μάρτη θαρρώ τ'αδέρφι σου... αλλά αδέρφι είναι αυτό ποτέ δεν ξέρεις τι έχει στο μυαλό του...χαχα. Θα μας λείπεις κι εσύ γλυκιά μου Ρουλίτσα. Από ενημέρωση μη φοβάσαι τίποτα. Ούτε ο Βαρουφάκης τόση δημοσιότητα...χαχαχα. Φιλιά άπειρα!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία σε σένα και στις 16 υπέροχες μαθήτριες !!!!!
    Φιλιά σε όλες !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μεγάλη στιγμή έφτασε..... σε ευχαριστώ που μας οδήγησες στα υπέροχα μονοπάτια των χρωματιστών μολυβιών.... που μας έμαθες να ταξιδεύουμε στην μαγεία τους.... που αποφάσισες να μας εκθέσεις!!!!! Καλή μας επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ Βίκυ μου. Αυτά τα μονοπάτια είναι υπέροχα και τα ταξίδια απόλαυση για όλους μας. Αύριο από κοντά!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα!!!Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί, πρώτα ο Θεός, θα έρθω Αθήνα την άλλη βδομάδα και θα δω την έκθεση και σας, ελπίζω, από κοντά! Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!! Καλή επιτυχία Μαρία μου...εξασφαλισμένη βέβαια, με τέτοιες μαθήτριες! Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευχάριστη έκπληξη!!! Ζήτω! Αν δεν είσαι στα εγκαίνια, ενημέρωσε ποια μέρα για να'μαστε εκεί. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. καλημερα καλη μου Μαρια!
    ευχομαι ολοψυχα και σε σενα και στις 16 μαθητριες σου καλη επιτυχια!
    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι πολύ σωστή σκέψη!!! Μπράβο, μπράβο!!! Καλή σας επιτυχία.Θα ήθελα πολύ να ειμαι κι εγω εκει να σας θαυμασω απο κοντα, μεγαλες καλλιτεχνιδες!!! Συχαρητηρια σε ολες τις κυριες που συμμμετεχουν και ειδικά στην δασκάλα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι ωραίες ιδέες έχω το άτιμο;χαχαχα. Σ'ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στην έκθεση.Είμαι σίγουρη ότι όλα τα έργα των μαθητριών σου στην Αθήνα θα είναι υπέροχα. Έχουν την καλύτερη δασκάλα και με λίγη προσπάθεια θα είναι οι καλύτερες μαθήτριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βορράς και νότος σκίζουν. Έχω μεγάλα αστέρια λέμε...χαχαχα. Ευχαριστούμε πολύ Γιούλα μου!

      Διαγραφή
  11. Φανταστική ιδέα!! Καλή επιτυχία θα ευχηθώ κι εγώ από καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάθε επιτυχία να έχετε!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, Μαράκι!!!
    (Άντε, δώσε και μερικά στη Χαρουλίτα! Εκεί δεν θα είναι?!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Να περάσετε τέέέέέέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου. Θα την σκάσω στα φιλιά, μην ανησυχείς....χαχαχα... Χαίρομαι για το ΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχη δασκάλα με τέλειες μαθήτριες !!! Θα είμαι εκεί να σας θαυμάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία Μαρία ... σε εσένα και σε όλη την ομάδα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλη επιτυχια σε ολους σας!!!! Θελουμε φωτογραφιες (οταν θα ειναι η κατάλληλη στιγμη) αφου δεν μπορουμε να απολαυσουμε τα εργα απο κοντα λογω αποστασης!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχετε πλήρη ανταπόκριση δεν υπάρχει αμφιβολία. Ευχαριστούμε Μαράκι μας!!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΣΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙς ΜΑΘΗΤΡΙΕς ΤΗς!!!
    ....irida.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία
    στα μολυβένια κορίτσια σου, Μαράκι !!!
    Δεσμεύομαι ότι θα είμαι εκεί !
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάθε επιτυχία στην απίθανη δασκάλα και στις καλύτερες μαθήτριες!!!
    Θα έλθω να θαυμάσω από κοντά τις υπέροχες δημιουργίες !!!
    Φιλιά πολλά σε όλη την ομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτά είναι!!!Αστέρια όλες, πώς να μην σκαρφιστείς την έκθεση κυρά δασκάλα μας; Φαντάζομαι και τη χαρά σας αλλά και τον ενθουσιασμό σας!!!Σας εύχομαι καλή επιτυχία, είμαι σίγουρη ότι όλα τα έργα θα καταπλήξουν!!! Κρίμα να είμαι τόσο μακριά να μην μπορώ να μοιραστώ από κοντά τη μεγάλη χαρά σας και το καμάρι σας!!! Σας φιλώ όλες και κυρίως εσένα κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχές για μια καλή επιτυχία σε όλες σας αγαπητή μου Μαρία και ιδιαίτερα σε σένα την υπέροχη δασκάλα τους
    Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  21. Καλή επιτυχία στα κορίτσια σου Μαρία μου, εύχομαι ότι καλύτερο για όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή επιτυχία σε όλες και πολλά μπράβο στη δασκάλα τους!
    Καλό μήνα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα τα έργα το μαθητριών σου!!!!!!!!!! Χάρηκα που σε γνώρισα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφα τα έργα το μαθητριών σου!!!!!!!!!! Χάρηκα που σε γνώρισα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ