Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δική σας!!!

  Χρωστάω ένα παιχνιδάκι που συνοδεύει ένα βραβείο που πήρα από τη φίλη μας την Ρένα και την ευχαριστώ πολύ. Πρέπει λέει να πω 7 πράγματα για μένα. Το 'χω ξανακάνει στο παρελθόν αλλά φαίνεται δεν σας ικανοποίησα...θέλετε κι άλλες αποκαλύψεις!!! Τα 'χω πει όλα...να δω τι θα βρω... Ας ξεκινήσουμε:

1. Κατά καιρούς νιώθω πως κλείνει ο κύκλος των φίλων μου. Πως έχω όλους όσους χρειάζομαι και δεν θέλω άλλους. Πάντα διαψεύδομαι...
2. Λέω σπάνια πως δεν μπορώ να κάνω ή να μάθω κάτι...παιδεύομαι ενίοτε απ'αυτό...
3. Δεν μπορώ καθόλου τους ανθρώπους που δεν έχουν χιούμορ...δεν έχω τι να πω...πλήττω!
4. Εκτιμώ την ειλικρίνεια αλλά όχι την αγένεια...Πολλές φορές οι πολύ ειλικρινείς γίνονται αγενείς... Είναι πως θα πεις το κάθε τι...
5. Είμαι λίγο της τελευταίας στιγμής...κι απ'αυτό παιδεύομαι ενίοτε...
6. Δεν κρατάω ποτέ σημειώσεις...μαζί με την αδύνατη μνήμη μου... καταλαβαίνετε τι γίνεται!!!
7. Δεν θυμάμαι τίποτε άλλο για μένα...χαχα...πλάκα κάνω...έχω κάτι τελευταίο που θέλω να σας πω...Η αγάπη είναι πλούτος μοναδικός...δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτε άλλο...ερωτική, φιλική ,συγγενική, αγάπη για πράγματα, για καταστάσεις... Η πραγματική αγάπη δεν περιέχει ίχνος εγωισμού...δεν είναι συναλλαγή, δεν επιβάλλεται...απλά σε πλημμυρίζει και σε κάνει  πούπουλο που πετά στον αέρα... ταξιδεύεις και φτάνεις παντού. Για μερικές ''αγάπες'' χρειάζεται τύχη...παίζει ρόλο που γεννήθηκες, από ποιους, ποιοι βρέθηκαν στον δρόμο σου...για τις άλλες όμως χρειάζεται μόνο ν'ανοίξεις την καρδιά σου. Να διώξεις το ''εγώ'' και την καχυποψία και να απλώσεις το χέρι σου προσφέροντάς την...
Δική σας!!!

Χρωματιστά μολύβια σε χαρτί
Για όσους έχουν και τα δικά τους χέρια απλωμένα...οι άλλοι έτσι κι αλλιώς δεν θα ενδιαφερθούν...



Σχόλια

  1. Καλό μήνα,Μαρία,με χρώματα κι αρώματα του Μαγιού!
    Γλύκα η καρδούλα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς χαρίζεις την καρδούλα σου τόσο εύκολα;Τελικά δεν είναι και τόσο κακή η εκ βαθέων εξομολόγηση!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την χαρίζω, την μοιράζομαι...αλλιώς τι να την κάνω...μόνη της θα μαραζώσει...Καλό μήνα και πολλά φιλιά κούκλα μου!

      Διαγραφή
  3. Καλό Μήναααααα !! Έυχομαι να πέρασες όμορφα την Πρωτομαγιά !! Άχ...βρέ δασκάλα...έχουμε πολλά κοινά...τί να σου πώ.....όλα όσα γράφεις μου ταιριάζουν...μόνο με το 1 είμαι σε μία άλλη φάση...σχεδόν δηλ...τώρα είμαι στη φάση που ο κύκλος των "φίλων" μου έχει κλείσει τελείως πιστέυω....και δέν ξέρω άν θα βρεθούν πραγματικοί φίλοι στη ζωή μου εκτός απο την αδελφή μου και το Νίκο !! Τέλος πάντων...τί με έπιασε τώρα και μιλάω για'μένα...είναι που χτύπησες θέμα που με παιδεύει τελευταία...πάντως ταιριάζουμε και στο 2..καί στο 3..καί στο 4..καί στο 5...( εγώωωω να δείς )...καί στο 6..καί συμφωνώ απολύτως με το 7 !!!!!
    Η ζωγραφιά σου είναι τέλειαααααα....τί υπέροχα χέρια...πώ πώωω...πόσο θέλω να μάθω να ζωγραφίζω χέρια και πόδια....είναι απο τα πιό δύσκολα στη ζωγραφική....και μου αρέσει πολύυυ η κατακόκκινη καρδιά που έχεις ζωγραφίσει !!!!! Πανέμορφη ζωγραφιά Μαρία μου !!!! Άχ...ξέχασα να σου πώ στην προηγούμενη ανάρτησή σου...να περάσεις τέλεια στην Θεσσαλονίκη...μακάρι να μπορούσα να έρθω μαζί σου...! Πώ..πώ...τέλεια..θα γνωρίσεις όλες τις νεράιδες και τις βασίλισσες του Βορρά απο κοντά και θα βρίσκεσαι στην φαντασμαγορική έκθεση των συρταριών....υπέροχες στιγμές προβλέπω !!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά δασκάλα μου !!!! Να είσαι πάντα καλά !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρσινούλα αν συμφωνείς απολύτως στο 7 τότε στο 1 θα είναι προσωρινή η διαφορά μας...Έχω βρεθεί πολλές φορές στη δική σου φάση αλλά δεν αξίζει να κλείνεσαι για κανέναν...πάντα υπάρχουν υπέροχοι άνθρωποι δίπλα μας που αν δεν τους δώσεις την ευκαιρία δεν θα το μάθεις ποτέ. Μη φοβάσαι να πληγωθείς...αρκεί να μη χαλάς το μέσα σου...κανείς δεν είναι ικανός να μας χαλάσει την ψυχή μας...μην αφήνεις να γίνεται...Όσο για το ταξιδάκι είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό για πολλούς λόγους...και φυσικά ο πιο σημαντικός που θα γνωρίσω τα υπέροχα κορίτσια του Βορρά!!! Φιλιά πολλά μικρούλα...

      Διαγραφή
    2. Μυρσινάκι,αυτά που λες ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Κρίμα κι εγω που πίστευα...σνιφ,σνιφ.
      Ν ακούσεις αυτά που σου λέει η Μαρία και μην κλείνεις την καρδιά σου πουθενά,κι ας πληγωθείς.Ακόμα κι ο πόνος οταν καταλαγιάζει αφήνει ομορφιές.Αλλοίμονο σ αυτούς που δε πληγώθηκαν! Ούτε ένας δε θα υπάρξει να σου πει κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν θα μας κάνει σκαντζόχοιρους. Εσένα δε, αυτό δεν σου πάει με τίποτα!
      Φιλάκια κουκλί

      Διαγραφή
    3. Ορίστε μου στενοχώρησες και την Χαρά,που νόμιζε πως είσαστε φιλενάδες!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα!Πολύ όμορφα τα λόγια σου για την αγάπη!Πόσο συμφωνώ!Η καρδούλα σου είναι τέλεια και με συγκίνησε πολύ αυτή σου η ανάρτηση!Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό χαρούμενο,κεφάτο,αγαπησιάικο μήνα!!!Πάρα πολύ όμορφο το έργο σου(δικό σου ε?)
    Εύχομαι να ζωγραφίζεις και να ζωγραφίζεις...το'χεις -)))
    Δική μας ε?Χμ..πρόσεξε μην εμφανιστούν οι φαταούλες!!Χε χε
    Να σαι καλά και γερή.Δεν ξέρω αν θα κατέβω Θεσ/νίκη,αρχίζουν και οι δικές μας εκδηλώσεις εδώ(2 σύλλογοι)Θα δω....φιλιά πολλά
    αχ...και εγώ βαριέέέμαι με τους ξινούς!!!-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικό μου Χρυσούλα...είπαμε ρεμάλια αλλά έχουμε και όρια κι εμείς!!!Τέλος οι ''απατεωνιές''χαχα...Μακάρι να μπορέσεις...αν όχι δεν θα χαθούμε...αν είστε όσο καλές φαίνεστε θα ξανάρθω!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά εεε!! αφοσιώθηκα τόσο πολύ στην εκ βαθέων εξομολόγηση που δεν πρόσεξα οτι η χορηγία ήταν ζωγραφικό έργο, έπρεπε να το πει το Μυρσινάκι να ξαναγυρίσω πίσω και να το διαπιστώσω.
    Κυρία μου ελπίζω να είμαι μέλος του κύκλου των... χαμένων ποιητών, όσο για την εν κατακλείδι παράγραφο την εισπράττω εξ ολοκλήρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν τη λες κι εξομολόγηση...σιγά σιγά θα φτάσουμε κι εκεί...εξαντλούνται τα ανώδυνα και θα πιάσουμε τις μεγάλες αμαρτίες!!!Ο κύκλος ανοίγει για εξαιρετικές περιπτώσεις...εξαιρετική μου μαθητριούλα!!!

      Διαγραφή
    2. Αμα με ποτίσετε θ ακούσετε τ΄ ανήκουστα,αλλά εσυ απο κοντα, να με μαζεύεις, μη μ αφήσεις να εκτεθώ ανεπανόρθωτα!

      Διαγραφή
    3. Οκ στηρίξου πάνω μου...να σωθείς!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαρία! Τί όμορφα τα λόγια σου! Και η καρδιά σου απλωμένη έτσι σε εμάς.. γλυκιά και πανέμορφη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η καρδιά μου και πήρες την θετική της ενέργεια!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου,καλό μήνα!
    Μακάρι να το αισθανθούμε όλοι αυτό που περιγράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μπορούμε άμα θέλουμε Δεσποινάκι...Καλό μήνα να'χεις!!!

      Διαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ....ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΟΛΙΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γλυκό και τιμητικό να στολίσει η καρδιά μου το σπιτάκι σου Νένα μου!!!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Mαρακι εισπραττουμε την αγαπη σου και την ανταποδιδουμε πολλαπλασια ,αφου τοσο απλοχερα μας χαριζεις τη καρδουλα σου!!
    Δε νοειται φιλος μου που να μην εχει τα προσοντα 3 και 4,στο 5 ειμαι οπαδος του..ο,τι μπορεις να αφησεις για αυριο ,άφησέ το!Παιδευομαι συχνακις!!
    Στο 6 ευτυχως αποστασιοποιουμαι!!Αλλά!..κραταω και σημειωσεις για παν ενδεχομενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλή μνήμη και σημειώσεις; Δεν ξεχνάς τίποτα λοιπόν!!!Σ'ευχαριστώ για την αποδοχή της καρδιάς μου!

      Διαγραφή
  11. Δεν κρατάω σημειώσεις...... την παράγραφο 7 όμως θα την κρατήσω σημειωμένη για πάντα!!!! Σε ευχαριστώ που τόσο απλόχερα μας έχεις χαρίσει την "καρδιά σου"!!!!!

    Υ.Γ. Ο πίνακας υπέροχος... όπως όλα τα έργα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το νιώθετε αυτό είμαι πολύ χαρούμενη!!! Σ'ευχαριστώ Βικούλα!

      Διαγραφή
  12. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ , ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!
    ΚΡΑΤΑΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι φανταστική η ζωγραφιά (όχι, που δεν θα ήταν!!!!) αλλά με τα λόγια που τη συνόδεψες..... μας τσάκισες!!!! Ευχαριστούμε!!!! όσο για τις ερωτήσεις, ξέρω που πήγαινε η "μπηχτή" της απάντησης νο. 4. Στη χαζή που είπε.... "δηλαδή εδώ πηγαίνουν 'κανονικά' παιδιά"!!! χααααααααα!!!!!!!! φιλάκιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι εκτίθεσαι Αννούλα μου; Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστιν...κλπ...βγάλε τώρα το ''αμαρτία''και βάλε αυτό που σκέφτεσαι...Αυτό είναι!Συχωρέθηκες!Πάμε γι'άλλα!!! Τα υπόλοιπα ''τσακίσματα''κατ'ιδίαν!

      Διαγραφή
    2. Αννα την παρασύρεις...
      ...κι αυτή δεν θέλει και πολύ,είναι επιρρεπής.

      Διαγραφή
    3. Εσύ να τα βλέπεις που θέλεις και να σε μαζεύω...πως;;;

      Διαγραφή
  14. Σ΄ευχαριστούμε για τις αλήθειες σου, για την καρδιά σου , για τον ορισμό της αγάπης, για την υπέροχη ζωγραφιά σου !!
    Η αγάπη , είναι απαραίτητη δημιουργική δύναμη !!

    Την όμορφη καρδούλα σου θα την βάλω μαζί με τα βραβεία (είναι πάνω απ΄αυτά εννοείται !!)
    Σαμιώτικα , Μαγιάτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα είμαι πολύ χαρούμενη που βρισκόμαστε στην ίδια συχνότητα και μπορούμε απλά και ειλικρινά να επικοινωνούμε έστω κι έτσι...ηλεκτρονικά...και που ξέρεις...αν θελήσουν οι άνεμοι μπορεί και να μας φέρουν πιο κοντά!

      Διαγραφή
  15. Αν μοιράζεσαι την καρδια σου κι όσα νιώθεις τότε η αγάπη σε κάθε της μορφη θα'ρθει και θα σε βρει !
    Υπέροχη η ζωγραφια, μ'όλους τους συμβολισμούς που κουβαλάει!
    Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για έλα λοιπόν να με βρεις...έχεις και κάτι απειλές να πραγματοποιήσεις!!!Νικούλα μου σ'ευχαριστώ κορίτσι μου...η ζωγραφιά απλή αλλά με νόημα όπως είπες...

      Διαγραφή
    2. Τους μαζεύω όλους τους λογαριασμούς που έχω ανοιχτούς μαζί σου και,που θα πάει, καποτε θα συναντηθούν οι δρόμοι μας,δε θα μου γλυτώσεις!
      Φιλάκια, ευχαριστω από την καρδια μου για τις ευχές!

      Διαγραφή
    3. Προς το παρόν έχεις βάλει πλώρη γι'αλλού...δεν πειράζει θα περιμένουμε κυρία μου τη σειρά μας...χαχα...

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου, εγώ θα πάρω την αγάπη που μας προσφέρεις μέσα απο την υπέροχη καρδούλα που ζωγράφισες. (τα χέρια υπέροχα)
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να την πάρεις Μαράκι...είναι εκεί για όλους όσους την νοιώθουν!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα λόγια. Πολύ όμορφη καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό νέο μήνα γεμάτο από ανοιξιάτικα χρώματα και ελπίδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Στέλιο μου! Ελπίδα με τα μάτια δεν βλέπω...με την ψυχή όμως ποθώ...

      Διαγραφή
  19. Ο δικός σου ορισμός της αγάπης είναι περισσότερο κατάθεση ψυχής. Σε συνδυασμό με την μεγαλοσύνη της απλοχεριάς σου, να μας χαρίσεις την καρδιά σου, δηλώνει απερίφραστα πως είσαι γεμάτη από αγάπη!!! Εύχομαι ψυχούλα μου, μόνο αγάπη μα παίρνεις στην ζωή σου...!!! Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευχή σου Κική μου είναι ανεκτίμητη!!! Την νοιώθω τόσο αληθινή...να'σαι καλά κορίτσι...

      Διαγραφή
  20. Αρχικά να ευχηθώ καλό μήνα και μετά να σου πω ότι με εκφράζει απόλυτα, αλλά εντελώς απόλυτα το 4!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αθηνούλα...Καλό μήνα να'χουμε!!! Μα δεν είναι εκνευριστικό να κρύβονται οι αγενείς και τα γαϊδούρια (σόρρυ αλλά έτσι είναι) πίσω από την ειλικρίνεια!!! Πολύ την έχουμε παρεξηγήσει αυτή την έννοια...

      Διαγραφή
  21. ...ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΑ...ΣΦΙΧΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ....ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ 2 ΦΙΛΙΑ!
    ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ''ΣΠΙΤΙ '' ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθω να τη δω...μη ξεχνιόμαστε...χαχα!!!Φιλιά πολλά Μαράκι!!!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Μαρία μου και με το καλό να μας έρθεις στη Θεσσαλονίκη!! Νομίζω ότι στα περισσότερα μοιάζουμε... Στα περισσότερα;! Μάλλον σε όλα!! Ειδικά αυτό το τελευταίο πόσο, μα πόσο πολύ με εκφράζει!! Σου στέλνω τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία ..καλό μήνα ......με υγεία..
    Αυτό το 2 κάποια μου θυμίζει....
    σε φιλώωωωω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε...είσαι του κλαμπ του ''Κύρου Γρανάζη- Σούπερ Girl- Μαγκάιβερ''!!! Κάτι είχα καταλάβει...χαχα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΑΡΠΑΖΩ ...ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ...ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ. ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη...κυρία που πάτε με την καρδιά;Την πληρώσατε;Χαχα...βρε Νασούλι για να την πάρεις την έβαλα!!! Με τιμά που την θέλεις γι'όλους αυτούς τους λόγους!

      Διαγραφή
    2. MAΡΑΚΙ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΓΩ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΤΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ...ΕΚΕΙ ΑΝΑΨΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ....ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

      Διαγραφή
  25. Βιλλιώτη μου....καλό μήνα....γεμάτο λουλούδια, αρώματα, χρώματα....και πολλή πολλή αγάπη....σ' αγαπώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλό μήνα!!!Τι όμορφες ευχές!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  26. Μαράκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ για την καρδούλα σου!!!Υπέροχο έργο!!! και υπέροχη καρδιά, γιατί είναι η δική σου!!!φιλάκια πολλά, καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο έχω πει ότι είμαι σκλαβωμένη απ'την τέχνη σου? ΑΝ όχι, τότε στο λέω τώρα. Αυτό το σλάιντ σωου που κυλάει εκεί στο πλάι με είχε τρελλάνει όποτε ερχόμουν. Τελικά πάτησα επάνω του γιά να τις δω πιό μεγάλες και έτσι σκλαβώθηκα. Γειά στα χέρια σου Μαρία μου. Και την καρδούλα καλά κάνεις και την μοιράζεσαι. Θα έχεις ακούσει τους στίχους...."ζωή που δεν μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη" έτσι κάνουμε οι περισσότεροι εδώ. Φιλιά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το ξενιτεμένο! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Σπανουδάκης εξ'ολοκλήρου το άσμα και σε μοναδική εκτέλεση...αγαπημένο.Ακριβώς σ'αυτόν τον στίχο σταματάω όταν το ακούω...Φιλιά απ'την πατρίδα!

      Διαγραφή
    2. Μωρέ που σας πέτυχα!!!
      Ευτυχώς που δε τα λέω εγω να γίνομαι γραφική, τα λένε πιο σοβαρές (λέμε...)

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω για την ξενιτεμένη...εγώ είμαι πολύ σοβαρή(όπως κι εσύ δηλαδή)...και δεν θέλω αμφισβητήσεις...

      Διαγραφή
  28. Συγκινητικό το δωράκι σου και η ανάρτησή σου, επίσης! Μεγάλη η τιμή που μας έκανες! Παίρνω το ονειρεμένο δωράκι σου - και δεν έχω λόγια να σ΄ευχαριστήσω! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ δεν έχω λόγια που θέλετε να στολίσετε τα σπιτάκια σας με την ζωγραφιά μου!!!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχη ζωγραφιά, υπέροχο θέμα!!
    Καλό σου μήνα γεμάτο υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάντα διαψεύδομαι...εύχομαι πάντα να διαψεύδεσαι...στο συγκεκριμένο!!!

    ευχαριστώ για τις ομορφιές που είδα και διάβασα πρωί πρωί...

    δεν έχω βάλει κανένα βραβείο στο Blog μου...παίζει δηλαδή και που δεν ξέρω!ΧΑ!...μα την καρδια σου κάποια στιγμή θα βρω τον τρόπο και θα τη βάλω!
    καρδια που χαρίζεται... της πρέπει τιμητική θέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω κι εγώ δεν το έβαλα ως βραβείο...αλλά χαίρομαι που το είδατε έτσι και θέλετε να το βάλετε...Δεν με πειράζει καθόλου Έλενα μου σε διαβεβαιώ...αν πάλι θέλεις να σου πω τον τρόπο ευχαρίστως...Φιλιά και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  31. Αφού μας την προσφέρεις τόσο απλόχερα και με τόση αγάπη, πώς είναι δυνατόν να μην δεχθούμε την καρδούλα σου, Μαρία μου ! Πάντα αγάπη να έχεις στην ζωή σου και πάντα να την προσφέρεις όπως εσύ ξέρεις πολύ καλά !!
    Φιλάκια πολλά και πάλι καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου...Χαίρομαι που την αγαπήσατε!

      Διαγραφή
  32. Kαλημερα Μαρια μου ,καλο μηνα!!Πολυ χαρηκα που περασες κι απο εμενα!!Θαθελα πολυ να μου ελεγες τη γνωμη σου για τις ζωγραφιες μου!!Το παλευω απο μικρη,μονο που δεν σπουδασα!!Η γνωμη σου θα μετραγε πολυ σε μενα!!!!
    Νασαι καλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το έκανα ήδη...Οι σπουδές είναι καλές αλλά όχι πάντα απαραίτητες...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Μαρακι μου,να εισαι σιγουρη οτι μετα χαρας θα φοιτησω κι εγω στη Βιλλιωτειο Ακαδημια Τεχνης!!!!!!!Ολ'αυτα που λες εγω δεν τα γνωριζα τοσο λεπτομερως.Ζωγραφιζω απο αντιληψη και παρατηρητικοτητα,ε και καποιο ταλεντο και απεραντη αγαπη.Παντως ενα μεγαλο μπραβο που ανιδιοτελως μοιραζεις το ταλεντο σου σ'ολο τον κοσμο!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλια πολλα,πιστη σου οπαδος!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Κατερίνα μου η ζωγραφική είναι και κατάθεση ψυχής...ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι...Μόλις είδα έναν τέτοιον πίνακα από τα χεράκια σου...Να'σαι καλά κορίτσι...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kαλημέρα αγαπητή μου Μαρία και καλό μήνα.
    Εκτιμώ την ειλικρίνεια σε όσα λες αλλά και τον υπέροχο λογοτεχνικό τρόπο με τον οποίο τα καταθέτεις.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου σ'ευχαριστώ πολύ κι ένα περισσότερο που αντιλαμβάνεσαι την ειλικρίνειά...Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  35. ΚΥΡΙΑ!!!!!!!! ΚΥΡΙΑ!!!!!!
    ΗΡΘΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ!!!!
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΑΠΟΥΣΙΑ...ΕΙΧΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ....
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΘΑ ΠΑΡΑΞΗΓΗΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΨΟΥΡΟΤΡΑΓΟΥΔΑ;
    ΜΑΡΑΜΕΝΗ Η ΠΙΚΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΣΟΥ ΠΑΝΩ..
    ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΦΕΡΑΝΕ
    ΚΑΝΤΗΝ ΟΤΙ ΘΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ.........
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΥΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν είπα πως δεν μου αρέσουν Εφάκι...αλλά όχι για όλη την ώρα, εκτός κι αν υπάρχει νταλκάς!!! Το συγκεκριμένο δεν μπορώ να πω ταιριάζει γάντι...Να'σαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα...καλό μήνα ...καθυστερημένη πάλι...Από την αρχή κατάλαβα ότι έχεις μεγάλη καρδιά...τώρα επιβεβαιώθηκα...Παίρνω την καρδούλα σου και σου παραθέτω ...νοερά...για μια ακόμη φορά... την δική μου!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ασπασούλα...Μου αρέσει που ανταλλάσσουμε καρδιές!!!

      Διαγραφή
  37. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ!!!ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΟΛΙΣΩ ΣΤΟ BLOG ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σας αρέσει και η καρδιά και ο δικός μου ορισμός!

      Διαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.....ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ...ΘΑ...ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
    ΠΑΝΤΑ....ΝΑ ΕΧΕΙς ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...ΤΕΤΟΙΕς ...ΚΑΡΔΙΕς....!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ.ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΞΑΝΑΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βρεθούμε στην έκθεση; Τέλεια! Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα όσα λες...

      Διαγραφή
  40. ποσο απολαυσα την τελευταια σου παραγραφο περι αγαπης δε λεγεται..αληθινα λογια..που με αγγιξαν..να σαι παντα καλα, πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακριβώς ό,τι πιστεύω γλυκό παιδί από τη γλυκιά Βέροια!!!

      Διαγραφή
  41. Εδώ και δέκα λεπτα...παω στα σχόλια πανω κατω ..πανω κάτω..και ψαχνω να βρώ το σχόλιο που εγραψα και που ήταν Μαράκι μου λίγο πιο κάτω απο της Τζίντζερ...και σνίφφφφφ δεν το βλεπω πουθενα!!!!!!δεν καθηστέρησα να σου γραψω ...απλώς ίσως να μην πατησα το βλαμένο την δημοσίευση..χι..χι...την καρδόυλα σου την στόλισα απο πρώτη μερα που μας την πρόσφερες.. ...γιατί η απλή αγάπη δεν περιέχει ίχνος εγωισμού...απλά σε πλυμμηρίζει...και σε κανει πούπουλο που πετα στον αέρα.... ειναι τα λόγια σου .. σε ευχαριστούμε...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!! φιλουρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου το παθαίνω πολλές φορές και καμιά φορά φταίει και ο blogger.Σ'ευχαριστώ που πήρες την καρδούλα μου!!!

      Διαγραφή
  42. Μαρακι μου καλημερα!!!Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια,μου δινεις κουραγιο!!!Την καρδουλα μπορω να την παρω κι εγω?
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να την πάρεις...λέω δική σας και το εννοώ...μεταφορικά και κυριολεκτικά!

      Διαγραφή
  43. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ !!!!ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους τον σπάσαμε τον τσαμπουκά Νασούλι!!!Το βόλι ήταν δυνατό!!!

      Διαγραφή
  44. Καλημερα Μαρία!Μου αρεσε ο ύμνος στην αγαπη και με εκφραζει απόλυτα, για αυτο παίρνω κι εγω το όμορφο εργο σου να στολίσω το σπιτακι μου και σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!Φιλιά!
    Για να δουμε τι θα δουμε σημερα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου να πάρεις την καρδούλα μου!!! Δεν ξέρω τι θα δούμε μέχρι το τέλος και σίγουρα δεν ξέρω τι να περιμένουμε μετά...αλλά μέχρι τώρα το διασκεδάζω πολύ!!! Τέτοια ποσοστά τα ''μεγάλα κόμματα''χαχα...πολύ πλάκα...φύγανε επιτέλους από τις πρώτες θέσεις οι κλέφτες!!!

      Διαγραφή
  45. ΚΥΡΙΑ! ΚΥΡΙΑ!!!!!
    Η romance-of-roses ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ; ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ.......Η LU ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟΝ ΤΖΩΝΗ, ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΟΥΡΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΡΕΣΤΩΡΑΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ......
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρωτάς...Φυσικά και να την πάρει...Πήγα να σε πειράξω για το αναλυτικό βιογραφικό της φίλης σου,αλλά μου 'κοψες την φόρα μ'αυτά που γράφεις...άντε κι ήμουν χαρούμενη βλέποντας τα ποσοστά!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. Μαράκι μου ζήλεψα και εγώ και θα πάρω την καρδούλα σου!!Είναι τόσο όμορφη και αληθινή!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να την πάρεις Μαρινάκι...χαίρομαι που βλέπεις πως είναι αληθινή!

      Διαγραφή
  47. Την πήρα! Το λέω για να ξέρεις σε πόσα σημεία θα την βρεις. Να γεμίσει η μπλοκόσφαιρα καρδιές, να γίνει κίνημα αν είναι δυνατόν;-)

    Ευχαριστούμε Μαρία μας!

    Σε φιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...μετά το κίνημα της ''πατάτας'',το κίνημα της ''καρδιάς''!!! Μ'αρέσει, ας γεμίσουμε καρδιές!!!

      Διαγραφή
  48. Μαρία μου χίλια συγνώμη που χάθηκα αλλά τώρα θα επανορθώσω,από ότι βλέπω συμφωνούμε σε πολλά!
    Σ' ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μαράκι μου, να έχεις μια όμορφη και ξεχωριστή μέρα! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. υπεροχη ζωγραφικη οπως και τα λογια που εχεις γραψει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ όμορφη η καρδούλα σου!! Ευχαριστούμε πολύ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι κρίμα που δεν έχω blogg να μού δινες και μένα την καρδούλα σου!!!!!!! Αλλά σ εμένα την έδωσες πιο νωρίς!!!!!!! Είμαι τόσο τυχερή Μαρία μου που σ έφερε ο άνεμος στα μέρη μου !!!!Και στη γειτονιά της Κατερίνας μου !!!!! Ξέρεις εσύ!!!! Σ αγαπάω βρε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!Έχω διαβάσει τα καλυτερότερα.Οι υπόλοιπες κοπέλες σε αποκαλούν η Δασκάλα και η Κυρία, και σου έχουν προσδώσει ένα σωρό ακόμα τιμητικούς προσδιορισμούς, άρα δε μου κάνει εντύπωση ο αριθμός σχολίων που βλέπω στην ανάρτηση σου.Χαίρομαι κι εγώ τους ειλικρινείς ανθρώπους, αυτούς που μοιράζονται τα χαρίσματα τους από καρδιάς.Απλά να προσθέσω ότι μου άρεσε ο ορισμός σου για την αγάπη καθώς και το τόσο όμορφο,συμβολικό δώρο, που πρόσφερες στις φίλες σου.Ελπίζω να τα λέμε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ