Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γνωρίζετε ότι...;

  Αν πιστέψατε πως πάω να τη γλιτώσω κάνατε λάθος. Είμαι διακοπές απλά (χι,χι,χι) και αν κι έχω υπολογιστή, όπως καταλαβαίνετε μου είναι δύσκολο να βρω χρόνο για τέτοια παιχνιδάκια. Θα ξεκινήσω κι αν τα καταφέρω καλώς. Αλλιώς, όταν επιστρέψω (περιττό να σας πω πως περνάω τέλεια! Η Β.Ελλάδα μας και συγκεκριμένα η Μακεδονία είναι ένα όνειρο, ειδικά τώρα το φθινόπωρο). Λοιπόν, για να ξεκινήσουμε, στο παιχνίδι αυτό με προσκάλεσαν πολλοί. Πρώτη η Φανή μας, αν δεν κάνω λάθος, μετά η  Έφη , ακολούθησε η Φιλία , η  Λίτσα  και τέλος η Ευσταθία. Αν ξέχασα καμία συγχωρέστε με, δεν μπαίνω συχνά αυτές τις μέρες. 
 Τώρα πρέπει να σας πω 7 πράγματα για μένα ώστε να γνωριστούμε καλύτερα (όσο είναι εφικτό). Πάμε...
1. Είμαι ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα,
2. Μένω σε ένα νεοκλασικό που κληρονόμησα από την βαθύπλουτη νονά μου μαζί με όλα τα μετρητά και τα χρυσαφικά.
3. Μου αρέσει να περνάω τις διακοπές το καλοκαίρι με το κότερό μου στα νησιά μας, αλλά το χειμώνα προτιμώ τα σαλέ μου στα ορεινά.
4. Το μεγαλύτερο ελάττωμά μου είναι πως είμαι πολύ καλή.
5. Το μεγαλύτερο προτέρημα η  μετριοφροσύνη...
...μετά... ξύπνησα!!!
  Πάμε τώρα να πούμε αλήθειες (από τα παραπάνω ισχύει το ξανθιά και γαλανομάτα μόνο,το ψηλή και τα υπόλοιπα ξεχάστε τα):
1) Οδηγώ μηχανάκι και λατρεύω γενικώς τα δίκυκλα!
2) Πήρα από πολύ νωρίς τη ζωή στα χέρια μου από επιλογή κι όχι αναγκαστικά, φεύγοντας από το σπίτι λίγο πριν τα 20!
3) Έχω κάνει απίστευτες δουλειές για επιβίωση αλλά τα τελευταία 7 χρόνια ασχολούμαι αποκλειστικά και μόνο με τη ζωγραφική και τα μαθήματα σχεδίου!
4) Η άλλη μου μεγάλη αγάπη είναι η Αρχαιολογία.
5) Δεν θέλω να κάνω πολλά λεφτά. Δεν νομίζω κιόλας...
6) Δεν θα παντρευόμουν ποτέ αν δεν έβρισκα το άλλο μου μισό!
7) Φοβάμαι μέχρι θανάτου τις κατσαρίδες!

   Δεν είναι σαν τα πρώτα αλλά κάτι μάθατε για μένα...

  Αυτή η ανάρτηση διακόπηκε πολλές φορές και μάλιστα κόλλησε και ο υπολογιστής αλλά τελικά τα κατάφερα. Τέλειωσαν και οι διακοπές μας μέχρι να την ετοιμάσω κι αύριο επιστρέφουμε!!! Την Κυριακή θα επισκεφθώ την έκθεση της ομάδας ''ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά''Τελευταία ημέρα αλλά ευτυχώς προλαβαίνω. 
  Αυτό είναι και το βραβείο που μου έδωσαν οι φίλες για να συνεχίσω αυτό το παιχνίδι. Ευχαριστώ πολύ όλες σας και με τη σειρά μου να παραδώσω τη σκυτάλη...που; Δεν ξέρω, νομίζω πως οι πιο πολλοί πήραν το βραβείο τους.  Αν κάποιος δεν το πήρε και δει την ανάρτησή μου, θα χαρώ να το παραλάβει.


Σχόλια

  1. Καλή επιστροφή λοιπόν από τις διακοπούλες με γεμάτες μπαταρίες!!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ. Επίσης εύχομαι να πάρεις πολλά βραβεία ακόμη, τόσο εσύ, όσο και τα έργα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψηλή , ξανθιά, γαλανομάτα κληρονόμος, βαθύπλουτης νονάς, με κότερο και καλιτεχνικές ανησυχίες...θα μπορούσα να αλλάξω φύλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαρία χάρηκα που έμαθα για σένα!! χαχαχα έχεις πολύ όμορφο χιούμορ!! Η ανάρτηση σου έκανε "νερά" πριν δημοσιευτεί;;; Μάλλον οι παλιοκατσαρίδες φταίνε!! ΤΙΣ ΜΙΣΩ ΤΙΣ ΜΙΣΩ ΤΙΣ ΜΙΣΩ!! Τι το θελε ο ρημαδο-Νώε να τις χώσει μες την Κιβωτό;;; Πιο άχρηστη ύπαρξη δεν υπάρχει... Και να φανταστείς ότι επιζούν κ από πυρηνική έκρηξη...Ε, έλεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΣΗΣ: Χαίρομαι που είσαι ξανθιά!!! Ζήτω οι ξανθιές!! (Μόνο μια πραγματική ξανθιά θα μπορούσε να το γράψει αυτό..χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Ξέχασες να πεις ότι έχεις πολύ χιούμορ!!! Χαίραμε που σε γνώρισα λίγο πιο πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ κορίτσια. Τα προξενιά δεχτά! Οι ξανθιές είναι παρεξηγημένα πλάσματα αλλά ποια το καταλαβαίνει!!! Οι μπαταρίες μου παραφορτίστηκαν και θα αρχίσω να τις αδειάζω για να μην εκραγούν!!! Αν είστε καλά κορίτσια θα σας πω κι άλλα πιο ενδιαφέροντα για τη ζωή μου(ζωή γεμάτη ίντριγκες και σασπένς)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο, βρε Μαρία, πρέπει να είσαι γεμάτη δύναμη και ζωντάνια. Και σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μη χάσεις ποτέ κανένα απ' τα δύο.
    Όσο για το χιούμορ σου... πολύ "δυνατό"!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάποιος πήγε να σε σαμποτάρει , μάλλον, και δεν σε άφηνε να γράψεις αυτά που ήθελες. Αλλά δεν του πέρασε.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην αρχή διάβαζα και λέω, πο πο τύχη η κοπέλα, μετά κάτι δε πήγαινε καλά!!χαχα!δε πειράζει τα δεύτερα 7 πράματα είναι πιο ωραία απο τα πρώτα!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια χαρά κοπέλα δηλαδή:-))

    Καλή επιστροφή Μαρία και καλή συνέχεια σε όσα όμορφα φτιάχνεις!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ;
    ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ , ΣΩΘΗΚΑΜΕ, ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!!!!!!
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ , ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου, χίλια συγνώμη που δεν είδα ότι έπαιξες!!! Το ανήρτησες Παρασκευή που έλειπα,(δεν έχω η/υ στην Κατερίνη και δεν θέλω),ευτυχώς που το πρόσεξα τώρα!!Θαυμάζω τις δυναμικές μηχανόβιες γυναίκες, γιατί εγώ φοβάμαι!!Θαυμάζω τους ανθρώπους με χιούμορ, ειδικά όταν δεν φοβούνται να αυτοσαρκάζονται!!Θαυμάζω και τις ξανθές γαλανομάτες!! τι συνδιασμός παιδί μου!!! Και Ταλεντάρα!!!!Χαίρομαι που σε γνώρισα! φιλάκια πολλά Μαρία μου, και πάντα δυναμική και δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι χάιρομαι γι αυτά που έμαθα για το... ποιόν σου, ανίατη περίπτωση!
    Συχώρα μου την καθυστέρηση αλλά έχω πρόβλημα Ιντερνετ,έστω και με χορνοκαθυστέρηση θα σ επισκέπτομαι.Τώρα θα τα δω όλα μαζί.
    Καλή εβδομάδααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ